Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 5, 2009

Home Sweet Home

Yaaahhhhuuuuuuuuuuuu....... I'm home!!!

Telah bercuti drp smlm smpi laaaaaa Selasa ni....walaupun smpi ari ni aku cek online, cuti aku lum di'approve' lagi kuang2..ape nak buat tiket da beli kot, cuti pun da apply awal....

Anyway, missing someone there so much... tp apakan daya die pun bz jugak..nak kacau nnt tau2 je laa kan, drp mood ok jd bad mood plak....huhuhu

And I'm also already broke someone heart that I didnt mean to hurt it....how am I gonna to fix it again...

I'm so bad and really bad person... Walaupun hidup aku diibaratkan sebagai lilin rupenye selain membakar diri sendiri aku jugak da bakar diri org lain secara tak sengaja....dan aku harap xde org lain lagi yg akan terbakar dirinya sbb api dari lilin aku ni....

Kenapa Allah bagi dugaan yang sgt dahsyat untuk aku teruskan hidup???Apakah kesabaran aku selama ini belum sedikit pun diuji??padahal aku rase kesabaran ini telah melebihi kesabaran seorang manusia yang bernama Nor Ajleaa.....

Dan di saat bualn yg mulia ini, pelbagai suka duka yg pastinya byk duka yang perlu aku tempuh di samping menunaikan ibadah kepada Allah. Aku sentiasa berdoa agar satu hari nnt aku akan temui kebahagiaan dunia dan akhirat dan dapat teman yang sentiasa di sisi di kala susah dan senang.....

Alahaiii omak kawin kan aku......hahaha (ayat yg emo x igt, korang abaikan je laaa ek)...

No comments:

Post a Comment