Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 23, 2009

Ceritera Sang Harimau Beraya

2 Syawal


Berhari raya di atas jalan @ musafir. Keluar rumah dr kul 10 pagi dan sampai ke rumah dlm kul 10mlm.... Jumlah rumah yang dilawati ialah 5 buah out of 6 sbbnye dah jumpe Mak Teh & famili kat umah Mak Ngah so dah cut time kat situ hehehe.....Maklum laaaaa sehabis boleh nak gunakan masa dgn sebaiknya.... Perjalanan drp Kuantan sehingga Kemaman memang byk kete, sape kate org skang ni xpegi beraya dah??dok umah tgk tv, cite kat tv pun x best gak...

Yang paling menarik tu 4 out 5 tu mak sedara aku wat nasik minyak.....cume yang kat Kemaman je mkn nasi dagang tp sumenyeee nasik, spoil la diet aku time pose aritu. Kalu xnak mkn kang kecik ati pulok so wat syarat je laaaa name pun raye kan, pasni pose la lagi hahaha....

Raya kedua baru dpt melaram baju kuning

Dan biasanyaaaaa soalan maut yang akan ditanya pada seorang anak dara yang dah cukup haul, sonang ajo nak jwb mintak carikan calon and anto resume kat aku laaaa hahaha.....

3 Syawal

Hari ni ramai org akan datang, so mak aku dah prepare spageti tp aku xsempat nak mkn and jumpe sedara2 huhuh...sedih btul laaaaa, gara-gara kene keje pada 23hb & 24hb pastu Jumaat cuti, Sabtu lak gi kenduri Mek Ju. Mmg raya tahun ni abis duit kat minyak kete dan tol je. Dah lerrr gaji dpt awal, nak survive smpi gaji bulan depan camno laaa ek...

Perjalanan balik mmg adventures tahap 1 je laaaa, ade la jumpa dlm 4-5 accident langgar bontot, ade tu kete Honda baru tu plat WSW xxxx lg tu...hazaabbb lerr mamat tu...teruk jugak lerrrr bontot tu kena sondol. Bayangkan laaaa jalan dari Batu Kikir ke Simpang Pertang tu kete tak bergerak langsung. Alhamdulillah, dlm 6.30ptg selamat gak smpi ke Cyber setelah anto adik aku di PJ.

No comments:

Post a Comment