Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 1, 2009

Meleleh air liur dan air mataku.....

Saje dok cuci2 mate tgk kasut2 baru.....dan ade beberapa kasut ni wat aku leleh jerkkk...wuuaaaaa!!! bilekah dpt ku miliki dirimu ini????

Motif kasut tinggi??sbb aku rendang sgt, xde la tinggi sgt kot xlebih dr 3inci lgpun mane de laki same tinggi kan??semunye tinggi drp aku, at least kepala aku mesti lebih tinggi dari ketiak die....sedap mate org memandang, aku pun xde laaa asik nak kena mendongak je, lotih leher den ni haaa xlame leh jadi zirafah jadian and kalu lalu escalator tu xde la aku dok 1 tangga lebih dr die (mesti you wondering why kan??)...huhuhu

Plus, aku suke yg tapaknye tebal sbb kalau laaa terpijak lopak air ke, makanan basi ke, air tumpah atas lantai ke xde la smpi kena kat kaki..at least kasut je yg kena hehehe...dan buatkan langkah aku yg bersepah ni jadi skit teratur laaaa walaupun kdg tu mcm xkena je kan...apo nak buatkan tunggu la kalu berat dah cecah 48kg, mesti aku leh jalan mcm model and pakai kasut tinggi slalu sbb dah xberat sgt nak tampung lemak2 yg ade skang ni.....

Ade kat Malaysia kasut design mcm ni tak??aku tau ade kat Clarks tp osmet aku da beli xkan nak same lak kan :p lgpun RM2++ tu....

45.00 pound - tak dpt yg lain pun xpe yang ni pun dah ok

25.00 pound

25 pound

19.00 pound
sources: House of Fraser






No comments:

Post a Comment