Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 27, 2009

Baikkk punyaaaaaa.....

Punya laaaa baik membe aku yg sorang ni, mentang2 la dah kawin, mu suke2 je bagi website yang lum leh apply untuk kawan mu yg sorang ni.....

Itu pun die ckp dapat ilham drp entry Indahyeeeeeee mimpi dlm blog aku....

Website ni aku tujukan khas untuk para isteri dan ibu yang nak create something different in their marriage... ye laaaa bayangkan dah hidup dgn si suami brape lame kan, ngadap muke yg same hari2, tdo pun pusing2 nmpk muke same gak....kalau hari2 yg aktiviti hidup yang same mesti boring, gaduh2 pun dah bese kot.....aku nak apply xde lesen plak so sape yang rase2 die tu isteri, ibu, bakal isteri, bakal ibu....or kaum lelaki yang ade lesen pun aku rase bole je bace dan tgk....sekurang2nya hidup ni xde la bosan sgt kan...bak kate pepatah jgn menabur garam ke dlm laut, jgn menabur cili ke dlm cili boh.....

Dan hanya untuk tontonan manusia berumur 18thn ke atas dan boleh pikir baik buruk.....

1. Panduan ...... & Lingerie sexy

2. Macam2 lingerie ade

p/s : jgn laaa korang sumpah seranah aku ek....aku tak bersalah pun...huhuhu saya bukan ah long hanya mau tolong.....

No comments:

Post a Comment