Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 25, 2009

Indahnyeeee mimpi.... (Untuk tatapan pembaca 18thn ke atas dan berfikiran bersih)


Mimpi yang buat aku senyum sampai telinga bile bangun drp tido....

Nak tau ape??

Urrrmmmm......

Mimpinye aku dpt suami yang really2 romantik.... he is 'chinese' and very the 'leng chai' (dah convert to Islam la kan).

Mempunyai ciri2 yang memang diimpikan oleh setiap org...time tu gak kitorng dah ade a baby, kalau nak pegi klinik for check up mesti 'my hubby' pun ade skali...

Mane2 aku nak pegi pun mesti die akan ade....shopping ke, jalan2 ke, makan2 ke....always together2...

Dan really romantik, sentiasa tak lepas tangan aku bile jln same2 (time tu ntah mane letak baby aku pun xsure maklum laa mimpi kan)...

Mase makan dgn kawan2 pun die xmalu2 nak show how he loves me, pegang tangan aku, picit idung dan pipi, pegang lengan, kadang2 tu aku plak malu sbb wat camtu....(tp nasib baik laaaa mimpi je kalu btul pun best gak kan hahaha....sila jgn muntah ek)

Then mimpi brenti smpi situ je....isshhh bile pk menggatal nak kawin je apo punye anak dara..... anyway, ok la kan kalu mmg takdir tak jumpa mcm dlm mimpi at least dah penah mimpi kan hehehe....syokkkknyeeeee...nak sambung tdo laaaaa, harap2 leh mimpi jumpa 'suami chinese' aku lagi...

p/s: Sumber gambar drp VS (mimpi akan sentiasa indah bile pakai pyjama dr VS ni kan hehehe?? Insatiable by Darren Hayes - lagu ni sesuai untuk menaikkan mood yg indah ni.....

2 comments:

  1. hahaha..ed syok tu mimpi cmtu...tp sy x pnh lak dpt mimpi cmni..eheheh...

    mesti awk byk pk ni..eheheh

    ReplyDelete
  2. Hantu Ulam - U know what is the BIG ????? that bothering my mind right?

    ReplyDelete