Monday, February 22, 2010

SUTUN.....eh SUKUN laaaa

Yesterday, pertemuan dan pengumpulan geng sukun MMU a.k.a sedunia. Bertempat di markas bergerak NEA 4xxx...

Dihadiri oleh Pengerusi a.k.a Kak Maz dan ajk tertinggi yang lain seperti Kak Ayu, Kak Ct & Kak Ros dan aku sendiri. Tidak dilupakan tukang masak yang berhempas pulas menumbuk sambal kicap dan menggoreng 2 biji sukun.


Aku mkn xsmpi lerrr 10 keping tp padahnye mlm tadi susah gilerrr nak tdo sbb angin byk dah masuk dlm badan huhuhu....mengurut diri sendiri untuk mengeluarkan angin.

Gambar ajk tidak dpt diupload kerana keadaan tukang masak sgt laaaa ....... ish2, ye laaaa penat memasak 2 biji sukun dan menumbuk lumat cili kicap tu smpikan lengan sebelah telah menimbulkan otot2 yang kental hahaha...

Ok, sudah merepek, nak kena pi Melaka plak ni for the 1st time selepas 2 thn aku bekerja di MMU.

Chow chin chaw.....

3 comments:

  1. menimbulkan oto2 kental haaa...

    ReplyDelete
  2. otot kental sebelah jer la hahah..

    ReplyDelete
  3. Hahaha...abis lerrr lengan mcm Popeye tp sebelah kiri je

    ReplyDelete