Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 2, 2010

Feeling much better??Not sure...

Yesterday, I manage to go to the clinic at Dengkil by myself. Eventhough, dgn mata yang pedih and hidung tersumbat tetap gagahkan diri. Ada 2-3 orang yang willing to send me but I refuse. Why? Patutnye time sakit camni laaa nak suh org layan mcm puteri raja kan??Not for me, I have to be all alone by myself, mane yang aku mampu buat sorang diri. Yang xmampu tu of coz laaa kena minta tolong orang kan. Nnt org ckp bodoh sombong plak, huhuhu.

Lagipun, kalau terlalu dimanja nnt ape2 pun xleh nak wat not all the time orang yang kita perlu akan akan dgn kita. Almost 3 dekad dah hidup kan, must be indipendent dan tak perlu selalu susahkan orang lain. So must go on with your life even you want it or not.

So far pi klinik time dah nak lunch, of coz la klinik kesygan my dear, doc yang cantik, lemah-lembut, sopan-santun, aku pun leh cair dgn layanan doc tu hehehe. Doc pun nak bg MC rugi je sbb almost half day pun, so she gave me time slip...She said demam nak dtg sbb dah rase kelenjar kat bwh pipi ni, balik umah die suh mkn sup panas2 tp nak masak air pun rase malas + xlarat.

After mkn ubat trus arr lelap smpi ke ptg....mlm plak susah nak tdo sbb rase bdn seram sejuk, smpikan berpeluh2 almost every hour aku terjaga. Tp bagus gak lerrr sbbnye aku rase dah byk sgt tdo, ari Ahad lepas abiskan mase dgn tdo je dah lerrr lame tak kuarkan peluh.

Bila pk2 kan sbb ape ek aku rase panas gilerr badan ni, nak bernafas pun rase hidung panas sgt....Nak kate mkn durian??Rasenye takat 1 biji (bukan ulas) je paling skit aku penah mkn...kalau biasa tu satu guni aku leh habis..oopppsss sori laaa I hantu durian....

And biasa la kan, time sakit nak mkn ape pun xde selera, example this morning, konon nak mkn buburt p bile dah rase 2-3 sudu dah xleh masuk, perut lak rase senak mcm nak tolak smule makanan tu keluar...huhuhu. Baru igt nak ngidam cheese cake kat SR tp nnt x abis plak or terkeluarkan smule kek mahal tu.

Sakit ade sikit kurang tp tmbh plak sakit lain huhuhu...

No comments:

Post a Comment