Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 21, 2010

I'm blessed...

Ari Sabtu aku dipenuhi dgn aktiviti yang aku rase dpt menghilangkan kepedihan dan kesakitan hati dan perasaan yang bole membuatkan aku jadi tak tentu arah or maybe gile.

Pukul 8.30am until 4.30pm - Kursus Pengurusan Jenazah, kalau ikutkan sejarah dah 2 kali aku dtg kursus ni. 1st time mase blaja kat MMU kalau tak silap aku pegi dgn Juju about 8 thn lepas kot. And now mulenye nak temankan 'kekanda Sukun' tp lastly aku willing to go sebab nak blaja lagi. Nasib baik laaaa x boring and quite interesting lgpun ustaz dan ustazah yang dtg bg ceramah tu dua2 org Pahang...bangge kejap.

Pukul 5.00pm - aku pegi cuci mate kat Masjid Putra, kebetulan banyaknye mamat2 moto besar lepak kat situ. Beraksi posing dgn moto masing2....

Pukul 10.30 until 1.30am - dpt panggilan drp Mek Momo untuk ajak aku kuar Putrajaya. Luckily, sbbnye aku rase so tense sesgt. Lagipun sejak die kawin mmg lum pnah hang out lagi, Korie pun ade and 1 of their fren Joe a.k.a Joe Jambul. Die plak mcm tau2 je I need somebody to .... at least cheering me up. Eventhough masalah xkan selesai tp dpt elak kejap pun dah kire bagus. Well diorng sebenonye nak amik gambo bangunan kat Putrajaya tu kebetulan ade event kat situ kalu x silap Wow! Putrajaya kot...so jln2 lerrr dgn mereka biar pun kena menapak jauh sbb ramai gilerr org walaupun mase smpi tu dah kul 11.00pm, rupenye konsert lum habis. Then pi la merayau2 sambil tgk bunga api....very2 hepy to see it with my buddies. Alone je sbb yg lelaki ntah mane pegi, nak kejarkan abg Jamal Abdillah. Then lepak di Hassan Cafe utk minum2 dan borak2 pasal hal2 terkini dan terdahulu. Maybe si Joe bosan kot sbb xdpt nak turut serta dlm perbualan tu ye laaaa baru je kenal. So far I'm so hepi dan terhibur dapat keluar dgn diorng. If I had strength to go to ur new house on my own, I will come there beb!

Ade amik gambo fireworks to tp mls gilerrrnak upload. Ari Senin ni kena turun MMU Mlk ade miting then hari Rabu dah stat amik cuti 'bertenang'. Why I'd smelling 'his' perfume in my dream?? not missing him thou.

No comments:

Post a Comment