Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 1, 2010

Bile nak sihat smule?

Amaran keras : Jangan bace kalau tengah menjamu selera....


Last Sunday, hidupku dipenuhi dgn tidur- tiduran dan baring-baringan....seriusly doesn't have any mood to anything. However, need to iron all the baju keje for this week. Tabahkan je laaa hati walaupun hidung ni asik berair jerk, bape kali ntah stop for tuka tisu...kena sumbat hidung if not abis air kena baju nnt.

Igtkan bile duduk or berdiri air hidung akan kuar rupenye, time baring pun camtu gak huhuhu...tak sanggup aku tgk bakul sampah, penuh dgn tisu2, xsmpi 2 hari pun. Time tdo plak susah nak bernafas, asik tersumbat je hidung ni. Mata sgt2 pedih dan susah nak bukak, kepala plak rase mcm ade kaki je duk pijak x bg bgn....

Smlm kul 7pm aku dah rase mamai, told myself tunggu pas Maghrib baru laaa tdo sbbnye xelok kan tdo mase Maghrib setan lagi byk. Dah ready kat dahi cool fever, kul 9pm aku terjaga, then kul 11pm then kul 3.30am time ni aku dah rase kepala makin sakit, not sure if terlalu byk tdo or ape rase kat dahi cool fever tu dah kering huhuhu. Then tgk tv sat smpi laaa aku xtau kul bape....awake when got a sms from him then straight pi mandi, aku dah mmg xleh tahan dah. Badan rase panas gilerrr...hidung mcm dah kena bakar.

Nak pi klinik pun maybe pas meeting sbbnye dah task aku amik minit, replacement pun kebetulan cuti arini. So again gagahkan diri untuk duduk dlm meeting tu smpi kul12. And hope dah duk dlm tu leh jadi sihat, ye laa duk gaduh2 dgn lelaki2 even aku sorang je pompuan dlm bilik miting tu kdg tu leh gak menang.

Aduiiiii, tak bestnyeeeee....seksanyeeeeeee jiwe......

No comments:

Post a Comment