Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 27, 2010

Sedih

Even about 4 days i taking care of 3 years old boy, but for me its like so many days... He's so cute, clever and good boy, dah pndi lipat baju sendiri huhuhu...

Bile smpi mase serahkan pada mama nye, baby menangis sekuat2 hati panggil name aku untuk amik die dr mamanye.Aku mmg x sanggup nak tgk, pegi dekat die pun tak. Tgk dari jauh dan dgr die panggil aku. Mmg dr rumah lagi bile we all sebut nak balik mama die akan ckp 'xnak', mase jmp mama pun die xde la excited sgt siap mintak aku dukung lg...

Eventhough memenatkan sbb aku x cukup tdo, kena bangun buat susu, then baby selalu akan mengigau so kena tepuk2 kasi lena smule...tp mlm td last nite he slept with me, kul 2 pagi die bgn sbb pampers dah penuh dgn air smpi basah seluar. Bile dah tuka, minta dibuat susu then igt die nak tdo rupenye, jln ke sana sini, ubah tmpt tdo, suh tdo pun xnak, melayan die smpi pukul 4 pagi kot aku sedar die pegi ke hall tp kul 7 bile mak aku masuk die ckp nape biar baby tdo sorang kat luar, kena gigit nyamuk lg.... huhuhu seruis aku lupe gilerrr nak angkat die tdo smule sbb aku mmg ngantuk sgt. Ape nak buat benda dah berlalu. Makin nak tmbh usia, kemampuan otak bertambah kurang hehehe....

Ok laaa, tomorrow going to Banting for friendly match. Tak berlatih langsung, kalau menang mmg bertuah yang amat laaaaa...

Anyway, hatiku masih sebak....terigt muke baby tu nangis2 pggl aku huhuhu....

Miss him already... Arif Naim

No comments:

Post a Comment