Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 22, 2010

Syukur Masih Bernyawa

Well, perjalanan balik sgt lah men'stress'kan diri. Walaupun kenderaan tak laa sebyk mane tp sikap2 pemandu yang kononnye bagus wat aku tensen. Lagipun sipi2 je nak kena langgar bontot padahal signal aku dah bg, maybe driver lelaki tu rabun tambahan plak kete die tinted makkk aiiii gelap macam kete mewah konon padahal wira je kot.

Pastu dgn kete yg overtake walaupun nmpk kat dpn ade kete, smpi kete dpn tu yg kena elak himpit ke bahu jln pastu suke2 je masuk line time tgh laju. Sib baik laaaa aku sempat brek kalu tak mmg aku rase nak langgar je kete ko tu.

Bile masuk highway, jumpe plak dgn geng2 moto yang byk laju pintas kete2 line kanan sambil baring atas moto tu, kalu x silap aku ade la dlm 7-10 moto kot. Mmg aku tensen gilerrr...serun pun ade sbb moto ni mmg aku alergik skit, asik terbyg kalu diorng tu terselit bwh kete. Tapi tu laaaa tak sedar diri selagi tak kena btg idung. Pastu ade lg satu geng moto kapcai ni, kuar drp RnR tak tgk blakang, main redah keluar je kalu ikut hati nak je langgar. Sib baik xde kete sebelah kanan aku kalu tak sah2 aku terlanggar kete tu skali. Aku rase nak je turun kete dan tampar je budak2 tu. Dah la sibuk nak bersaing dgn sang kancil aku. Last2 aku gak yg menang hahaha....ko igt pompuan senang2 je nak buli ke???

Kalau aku gengster dah lame dah korang ni kena. Tapi nak wat camne aku sorang jerk takut gak ape2 hal jd....

Disebabkan stress mcm tu, smpi je umah kemas2 ape yg patut and refreshing myself, pergi jenguk booth kakanda kesygan di Open Day. Pastu trus pi Jusco beli belah dan elaun kehadiran mesyuarat yang aku dpt tu pun lenyap mcm tu je, punye laaaa berat nak angkat hasil tangkapan naik ke umah....Opppsss bukan shopping handbag ke kasut tp brg2 mkn dan penjagaan diri. And surprisingly dpt avdanced besday gift from my parent tp motifnye hadiah tu aku pun xtau....xyah reveal laaa tak sesuai untuk pengetahuan umum.

Malamnye sibuk mengurut kaki dan tgn diri sendiri. Sambil tgk badminton Swiss Open. Then tertidur tanpa sempat melihat kekalahan beregu lelaki no 1 dunia...sedar2 je program pasal bola.....

Tahun ni aku xde mood untuk list down & craving anything for my besday, mcm aku wat thn lepas so selamat laaa duit korang ek simpan untuk besday thn dpn...cume berdoa agar sentiasa hidup tenang, just is it...

No comments:

Post a Comment