Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 14, 2010

Belated : Surprise tak menjadi

I must admitted that I'm not expert in making any surprise. And the statement strongly proven when on 07/03/10 12.00am. Actually, plan ni dah 2-3 hari dirancang dgn beberapa colleague yang memberi sumbangan untuk membeli kek.

Kebetulan esoknye, kitorng (penyumbang duit) busy standby for an event by Yayasan Pahang, as anak Pahang relakan diri untuk bekerja pada hari itu...opppsss mule2 xtau pun akan dibayar, tp akhirnya name aku dpt jugak disenaraikan untuk claim for standby hehehe....

1st time keje on wiken dibayar

Ok back to the surprise thing....actually for my TTM besday. Malam tu dlm kul 11.45pm aku dan Ana pergi ke CFC. Takut gak lerrr sbb gelap gilerrr...Makcik guard dah tutup sume lampu. Then send a signal to the boys untuk bawa besday boy, tapi diorng ckp they still searching for him.

MIA laaaaa konon sbb check kat umah mcm xde pun. Bilik plak gelap gelita, mustahil laaaaa tdo dlm gelap (bak kate mereka, TTM mmg x penah tdo dlm gelap). Nasib baik laaa time tu x nyalakan lilin lagi....call ke sms ke tak berangkat. Sume sibuk mendail dan taip sms tp hampes tak menjawab. Macam2 telahan dan andaian, konon ade ckp dah kuar, kena culik, smpikan cube jugak ketuk pintu bilik tu tapi nothing happened.

Then give us a time until 12.30am kalau xde gak pandai2 laaa diorng handle suprise sendiri. Dan
akhirnye mmg kitorang balik dgn ketiadaan besday boy, igt nak celebrate je advanced besday aku tapi mmg masing2 pun dah xde mood. So balik lerr tdo...

Nak dijadikan cite lg best, esoknye mase standby tu diorng ckp mmg besday boy ade dlm bilik. Tidur dgn nyenyaknye smpi org ketuk pintu mcm nak tercabut tp still tak bgn2 gak...haaaiiisshhhh

Then nasib kek tu hanyalah tercalar apabila kitorng mkn mase lunch hari Seninnyeeee....

Mmg pasni aku xnak dah wat surprise, lgpun aku mmg tak expert in making it dan aku xsuke sgt kalau org surprise kat aku sbb aku jd lemah semangat kalau di'surprise'kan kalau x caye tny laaa F4 ek..mase kat MMU dulu mmg kena surprise rase nak pengsan pun ade...huhuhu

Kek yang dah disimpan 3 hari gara2 surprise tak jadi

Hari ni banyak aktiviti nak dibuat contohnya, pagi td kemaskan dapur dan peti ais, sapu dan mop lantai, gosok baju keje untuk next week then my family comes to send back my bro to campus, lame gilerrrr die cuti...huhuhu

p/s :- Mimpi seseorang yang dah lame x jumpe (maybe aku rindu die kot) kat mane die skang ye??khabar akhir dengarnya pergi belayar, walaupun byk kali die lukakan hati aku tp aku dah maafkan die cume perlu ambil masa untuk hilangkan ingatan dan sembuhkan hati yang telah dilukai.

No comments:

Post a Comment