Wednesday, March 3, 2010

Jom buang duit!!!


Sape2 nak pi melancong ke honeymoon ke buang duit yg terlalu byk ke.....jom kite pi tgk tiket2 yang murah kalu ade kat Matta Fair 2010....

Tuan tanah mcm nak gi booking tiket honeymoon pi PARIS bole tak?? ---- bile mase aku kawin ek??

AND....

Tiket pi BANDUNG poya2 dgn cousinku itu...sudah lama plan mau pigi shopping same2...

OR

Nak melancong dgn F4 ke mane2 je laaaa, tu pun kalau suami Mek Ju & Mek Momo tak keberatan untuk tdo sorang diri dlm 2-3 ari hehehe....

Maklumat lanjut sila layari website Matta Fair

pictures from http://www.panoramio.com

4 comments:

  1. aku cm ngidam nk gi spain..try tgk sket hara tiket weh..kalo leh bwh rm500?? ade x..uhuhuh

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaa ed..sy ok jer..Incik suami da lame da offer suh g jln2 ngan korg..ahaha..sbb die ade plan nk g jln2 ngan geng die...ahaha

    ReplyDelete
  3. SundaeCone - Ko ni kan bdn je kecik tp selera beso, xde dlm sejarah pun nak pi Spain rege murah mcm tu...naik tongkang pun mahal lerrr :p

    Hantu Ulam - Haaaaa bagus la kalu mcm tu, nnt kalu I xde partner nak pi Matta Fair tu leh la ajak U ek, kite pilih tmpt hehehe

    ReplyDelete
  4. Nok... Bandoeng is heaven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete