Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 5, 2010

Invisible Friday

Bole tak ari ni nak invisible? Rase x sedap badan dan leher macam kena jerut, hidung lak akan rase panas tiap kali nak bernafas dan secara tidak langsung telah menjejaskan mood untuk mengharungi kehidupan untuk hari ini. Nak off hp xleh sbb kalau org call at least aku just sms je ckp aku xleh nak bersuara sgt sbb sakit tekak yang amat. Kalau kat opis ni terpakse laaa aku berckp gak sbb dah mmg depan mata. Tp camne nak wat kalau tepon opis tu?? Sape nak tlg menjawab bagi pihak aku.

Lagipun xnak insiden org call pagi2 smpi igt salah dial ext because she said suara mcm lelaki. Aduii laaaa x mampu nak ubah kurniaan tuhan. Paling xsuke penyakit 'mini parkinson' dah dtg smule, ntah ape masalah aku pun xtau. Dan aku risau bebeno kalau laaaa penyakit 'chicken pox' dtg menyerang aku smule....mmg tgn dan muke slalu rase gatal tp so far xde lak nmpk bintik2 merah kuar ataupun mustahil tak if kena 'chicken pox' tp bintik merah xkan kuar, mane tau lemak bwh kulit ni bwh sgt smpi die xnmpk or susah nak tembus. Any doc here leh bgtau aku.....nak pi doc malas sbb aku rase nak tdo je sepanjang hari walaupun keje melambak2 ni....

Time keje xde btul2 mcm pi honeymoon tp bile bz smpi termimpi2 plak gaduh dgn staff lerrr, ade staff meroyan lerrr aduiiii mcm2 hal lerrr...

No comments:

Post a Comment