Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 13, 2010

Dreaming of You

INCA SLIP by Clarks

Dah 2 mlm berturut2 aku mimpi sang kasut ini......kalu mlm ni mimpi lagi aku rase aku kena beli gak walaupun harganya RM298.00, tutup mate sebelah mase nak bayo tu. Maybe sesetengah org rase tak de la mahal tp kalau ikutkan akal pikiran aku yang logik dan masih waras rasenye macam mahal. Itu laaa lain kali kalu mmg dah tau kasut dlm kedai tu mahal2 jgn cube2 nak try test pakai, bile dah rase best n selesa mule laaaa nak beli tapi tak mampu. Inikah dinamakan perempuan???Ok la kot sebabnye aku mmg perempuan kan???

Isshhh xpenah aku jadi camni tau, tiap kali lalu dpn kedai Clarks tu aku rase kasut ni macam memanggil je suh aku beli dah lerr elok2 die display kat dpn kedai huhuhu.....Walllaaaaweeiiii (bak kate K Maz), bile dok pk jantung dug dag dug dag, tgk lelaki ensem pun xde rase smpi camtu skali.....hehehe

2 comments:

  1. beli je ed...tahan lasak kasut Clerks tu...pastu selesa lagi..msti awk da lupekan kasut lain..eheheh..cam sy dlu pakai kasut clerks smpai lunyai..nk buang pun sayang...eheheh

    ReplyDelete
  2. Hantu Ulam - alahaiiii Mek Ju, mu ni kuar tanduk plak dah...jgn lerr gitu, dada duk berdebar je tgk kasut tu huhuhu....tp nak kuar duit tu mcm syg je laaaa nnt 3 bln mkn megi huhuhu

    ReplyDelete