Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 6, 2010

Aku bukan Serangga

Please hormat hak sebagai manusia yang same2 hidup berkongsi udara, air dan tanah di dunia ni.
Kalau rase xleh nak terima aku berkongsi dunia dengan korang then better bunuh aje drp trus seksa aku secara spiko, kasar dan halus.

Sometimes, people need to be alone, need to be by their own. Kalau ganggu tu mmg tak sayang nyawa laaa....dont force me to kill u. Nampak luaran maybe tenang but only the person knows what is inside.

Walaupun badan aku kecil dan rasenye senang nak dibuli, tp aku still manusia dan sentiasa akan jadi manusia. Sampai satu tahap aku pk just nak duduk dlm bilik tanpa amik tau hal dunia, ape jd kat luar or ape yang org lain buat. Tapi memikirkan ade keluarga yang masih perlukan aku dan aku perlukan mereka, maka beristighfar dan mengucap byk2 supaya ape yg aku pikir tak terpesong.

3 comments:

  1. Waaahhh..tajuk entry je dah macam lagu BPR gitu..AKU HANYA SERANGGA. Hehe~

    Ada orang yang memang suka buli orang especially kalau kita ni muda dari diorng. Bukan buli style masa sekolah. Buli yang bila dipendam lama-lama boleh meletup punye.Sound je setepek kat muka diorng ni =)

    ReplyDelete
  2. Hehehe..kebetulan tengah dgr lagu tu, ntah laaa sound pun kalau telinga dah tebal mcm tembok last2 kite gak yang seksa sendiri, ape nak wat kan, pujuk dan jaga hati sendiri je

    ReplyDelete
  3. aku hanya serangga...my feveret song

    ReplyDelete