Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 5, 2010

I'm not missing u!!!

This morning woke up with unstable mood. Rase nak muntah, perut meragam, pening kepala...but act like nothing happen.

Gastrik ke?? Nak kate mkn tak tentu, rasenye smlm mcm mkn lebih jerk. Ye laaa pagi2 bgn masak nasi 1 pot then goreng nasi goreng cili api mkn smpi lerrr lewat petang. Malam dah x mkn sbb sepanjang ari mkn nasi pastu xde wat exercise yang leh kuarkan peluh huhuhu...

Mase tgk ABPBH tu perut dah meragam, kepala dah pening..gagahkan jugak tgk tv smpi lerr last performance tu aku nmpk sayup2 je muke Black. Then tersedar bile alarm hp bunyik.

When at office, start je merenung monitor, dah start loya dan memuntahkan angin2 yang ade dlm bdn. Rasenye x smpi 30min aku tgk monitor tu....aiisshh camne nak wat keje ni kalau xleh nak tgk monitor?? Typewriter dah lame x wujud dlm kamus idup aku ni, fizikalnye pun aku dah lame x nmpk. Then paling seksa pas je briefing pagi tadi, lg kuat lerrr loya2 nye....kalu muntah kuar something ok gak tp kalu kuar angin je ni pedih rase kat perut dan seterusnya menusuk plak ke buah pinggang. Rase nak 'mengudang' je bawah meja ni tp kang org pelik plak kasut cukup kat luar tp org xde...

Harapnye bukan gastrik, sbb sakitnye aku xleh tahan walaupun aku tau leh kuruskan badan skit2 hahaha... Sempat amik kesempatan drp kesempitan diri sendiri, well aku x susahkan org lain k...

Tapi x igt la bile sakitnye ok sbb bile dah bergelak ketawa dgn org2 kat opis ni dpt la ilangkan rase sakit tu...
Oh gastrik, i dont miss u, dont come to see me ok coz i dont want to see u!!!

No comments:

Post a Comment