Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 8, 2010

8 - 2

Congrats to all MMU badminton team vs ICU JPM..

This is Second time aku bermain untuk friendly match. First ari tu kat Banting and now jadi tuan rumah plak menentang otai2 gomen. However, this is 1st time aku menang sbb main mixed kot....its a big help from Mr RAM (geng sukun bg name hahaha).

Pasni another friendly match going on 23rd Apr melawan team Puncak Niaga, yang ni lum tentu lagi main mixed or double. Ape2 aje pun bole asalkan partner aku tu leh support each others. Kalau tidak, jgn terkejut aku leh tinggalkan org tu main sorang2 kat court tu...kui kui kui, yeaaahhh skang ni aku akan menjadi kejam dan tersangat kejam untuk menjaga hati dan perasaan sendiri, sampai bile nak jaga hati org jerk???tp mampukah aku berkelakuan seperti itu???Sama-sama kita tunggu dan lihat.

Tak byk gambar nak post sbbnye aku rase macam camera ni dah bengong, dah tua sgt kot, lagipun merangkap gak public camera kalau diorng nak pinjam untuk report keje huhuhu...nak camera!!! nak camera!!! sape2 yang murah hati tu, tolong laaaa sedekahkan camera baru sebijik je...pleaseee...pleasee

Kalu xcaye tgk je laaa gambo2 yang aku amik mlm td...tgk haaaa tak sharp pun huhuhu saje je ek salahkan camera ntah aku yg xreti nak amik gambo... ampun tuanku


St. Augustine:-Better to have loved and lost, than to have never loved at all, syukur that I'd already experienced both and most of it feel pain & hurt.

p/s: Esok cuti because this Saturday my twins bro besday and my parent anni...so sweet kan they share same date. And the most grateful to my mom cause manage to bring the twins to the world when they celebrating 2 nd year of anni 1985.

No comments:

Post a Comment