Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 27, 2010

Akhirnya....

Ade dua cerita yang berkaitan dgn tajuk ni.

1. Perjanjian maut gilerrr antara aku dan one of my ex-classmate where if we're 30 years old and both not married, then kami nak kawin berdua....hahaha I'm not sure whether the deal is serious or not, bile pk smule mcm takut pun ade mane la tau kan btul2 jadi macam tu, bile dah smpi umur tu leh ke nak trime diri masing2 walaupun dah kenal drp zaman sekolah. 

Anyhow, got the news that the boy will married soon. Happy and sad also why??Happy sbb brite baik kot, membe nak kawin xkan nak sedih plak. Sedih sbb xde laaa back up plan aku IF  (harapnye jodohku awal drp itu) umur 30thn aku lum kawin2 lagi sape sudi nak jadi pak sanggup calon. Tapi x brani dah nak wat deal mcm tu, seram sejuk jadinye. Anyway, I'm so happy for him.

2. Malam demi malam aku bertemu dengannyaaaaa....tak sanggup untuk berpisah walaupun sesaat, akhirnya aku mengambil keputusan untuk menyunting dirinya di depan kawan2nya yang lain bersaksikan oleh kak Tipah kite.

And now, he's mine!!! And believe it or not, it is the last piece for the color that I want (mmg dah nasib kaki aku mcm ni, slalu je dpt yg last piece and sample kedai). Bile tgk beg tu mesti korang da leh agak ape isi dlmnye....so I can sleep tanpa mimpikan sang arjuna ini lg hehehe....


Kadang-kadang Allah sembunyikan kita matahari. 
Perginya matahari, rupa-rupanya Allah berikan kita pelangi.

1 comment:

  1. cik Kembang is still single.. but has to ask him whether still available or not.. hahaha...
    ada rasa nak pittammm????? larrriiiikkk

    ReplyDelete