Tuesday, December 1, 2009

Bas ohhh Bas

I'm homeeee......

Rase mcm lame sangat perjalanan hari ni sebabnyeeee sebelah aku ialah pakcik...baunyeee huhuhu bau rokok daun tu...pastu die asik batuk2 ke arah aku, gi laaa batuk kat laluan dlm bas tu...nak kate tingkap aku bkn leh bukak pun....

Pastu ramai gilerrr mamat dan minah indon naik bas ari ni, satu bas bau diorng jerk...pening kepala aku, mate nak tdo tp xleh nak tdo.....

Dan sakit belakang yg teramat sbb xleh nak gerak2, ye laa sebelah aku kan pakcik...kang terlebih geliat terkena die lak...huhuhu tension.....tp nak wat camne, selain kete dan nak jimat duit/masa , bas tu je laaa satu-satunye alternatif yang aku ada...kaki xberapa panjang so kena laaa terima apa yg akan dan telah berlaku dlm bas tu kan?????

2 comments:

  1. dah lame x naik bas la ed...bile mau wat keje giler lg? pusing semenanjung naik bas ke? ahaha

    ReplyDelete
  2. Daisy - ye laaaaa, org tu dah de driver, ade teman nak balik dgn kete....sabo2 la mak dara, kumpul duit dulu, next target must be by train plak...

    ReplyDelete