Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 2, 2009

Fatter or Slimmer?

Hiisssshhhhh....aktiviti biasa bile duk umah..

Makan, tdo, makan tdo.....

Ntah bile baru leh stop mkn...jgn laaaa naik berat lg sudah, kalu tidak balik je Cyber ni harus aku kena berlari kat trek tiap2 petang...of coz laaaa mesti mau menang maaaa...

Nnt xdpt tunaikan hajat yg mmg dah lame dipendam ni..hehehe

Anyway, have to attend kenduri membe merangkap jiran belakang umah nak kawin..huhuhnasi minyak pulak, bertambah2 laaaa minyak dan lemak yg adooo...

Setakat peluh jemur kain tu apo la sgt kan nak dibandingkan dgn kalori yang aku dah mkn sepanjang hari....uuiikkss sound like someone had telling me about that kalori bla..bla..bla...nak lari atas threadmill tu mcm malas lerrr plak, aku tgk elok je selimut die dgn kain hehehe

Boleh tak kalu aku doakan supaya pihak lawan x berjaya turunkan berat???ends up dua2 pun kalah laaa if aku xmenang???isshhh makin jahat aku ni, risau gak lerrr sbb xtau laaa ape hajat pihak lawan kalu menang nnt, aduiiiii....mintak2 die x menang!!!

No comments:

Post a Comment