Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 29, 2009

Oppsss....I did it again!

Today and tomorrow, halfday pagi...lepas Subuh pi pasar beli barang2 yang patut. Mase siang ikan, its happen again, jari aku terpotong lagi di jari dan luka yang same macam minggu lepas, ditambah plak dgn 1 lagi jari terpotong...waktu kejadian tak same tp sebelah2..jari telunjuk & jari tengah.

Apo nak jadi lerrr, tensen tul laaaa, darah kotor xkuar lagi tp sibuk darah kat jari ni nak kuar. Yang aku plak apesal ntah asik nak terpotong jari jerk, time potong sayur pisau tu mcm tumpul jerk tp time siang ikan tibe2 lak die jadi tajam huhuhu. Die suke makan jari aku la tu.

Last week dah kena, ni pun kena lagi...ade org pesan dah suh hati2 ketika di dapur tp dah nak terkena camne, dah cube berhati2 seboleh mampu dah....disebabkan double injured tu abis hancur ikan aku kerjakan (injured ke tak mmg hancur pun ikan tu ngaku je x reti siang ikan) dgn darah x brenti2...heheheh siap laaa sape mkn ikan tu jd raja bersiung nnt.

Tp camne pun aku x putus asa nak siang ikan lagi, ye laaa xkan arrr nak suh org wat or nak beli mesin siang ikan melampau sgt la..xpe aku cube cari kat youtube kot ade yang sesuai untuk tontonan aku....

Nak menaip ni pun tgn kiri cume leh gune 2 jari jerk huhuhu....aduuuyyyaaaiii

p/s: Mak suh siang kat kg tu mcm2 alasan bagi, bile dok bujang mule laaaa terkial2...

No comments:

Post a Comment