Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 21, 2009

Jumbo Roll

*updates
Haiii, maafkan lerrr hamba jika berangan sebentar....ye laaa dlm keadaan badan yang tak berapa nak elok sgt ni, mcm2 laaaa berangan perkara yang indah2 termasuk laaaa katil ni sbb kepala rase seperti diawang-awangan mcm nak balik tdo jerk...(agak2 ade org leh penuhi tak kalau I ckp tgh mengidam nak duk kat bilik mcm ni....hua hua hua). Actually bilik ni ade kat Colmar Tropicale Bukit Tinggi name je orang Pahang anak jati lg tp hampesss tak penuh jejak pun kat sini, hopefully one day dpt gak jejak ek...

***************

Smlm kul10.30am sudah terpacak dpn Carrefour, menemani Mek Ana membeli dan belah barang2 'penjagaan diri' die....bekalan untuk bape bulan aku pun xtau arr, abis gak lerrr dlm RM200...Brunch at food court dan memborong Big Apple Donuts untuk adik2 aku.

Anyway, dah 3 hari bangun pagi dgn rase yg kurang senang...means my throat and nose and tak terkecuali asap2 drp 'pembakaran terbuka' drp umah atas dan bawah aku ni sudah menjadi semule....takpe alat untuk reverse psycology dah disiapkan.

Today, doesn't fell like wanna talk wif anyone, sbb tekak gatal dan perit sgt...bile batuk je dada belah kanan aku rase sakit....dgn tali perut skali aku rase mcm menarik2 jgn putus sudah...hidung lak unpredictable, sbb hingus dah x berapa ade ade mmg rase tersumbat. I think I'd got fever also laaaa, smlm tampal Cool Fever pun mcm x kebah jerk, smpikan jel dlm tu dah kering.

Smlm my family datang dan lepak kejap kat umah, should be aku makin sihat sbb dpt jumpe mak...hehehe, I'm the spoiled child laaaa tp xnak ngaku, bajet umo dah suku dekad xleh nak manja la ek..muehehe

Haiiyyoooo, gimme back my strength sbb this coming week have to prepare for badminton friendly match that will be held on 9 Januari 2010, so aku dipaksa utk serius dan berlatih mcm nak gilerrr....that's the thing I x suke sgt sbb aku ni xleh main dlm tekanan, mmg sah2 laaa akan lost focused dan ditambah kalu kena marah dgn 'coach' & team. Alaaa friendly je kan, nape nak serius2 kalu menang pun x dpt hadiah....huhuhu

Doakan aku cpt sihat ye...klinik xyah gi laaa kot, try to hold until lunch, if not I have to surrender and met the lovely Dr. Marisa.

Haaaaa, one more thing, aku telah membuka akaun Facebook smlm...tu pun Mek Ana lerr sibuk suh bukak, time xdo koje aku pun terbukak lerr hati nak bukak....well aku still blaja nak phmkan application dlm tu, rase mcm jakun dan lost yang amat...pandai2 laaa korang cari dan add aku ye..hehehe

Missing 'someone', I think he knows even though I'm not tell him directly and but really hope he can understand the reason behind it. "Love will fly if held too lightly, love will die if hold too tightly, how should I hold you? how do I know if I'm still keeping you or I'm letting go".

No comments:

Post a Comment