Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 22, 2009

Drama Sebabak EAB

Balik train badminton about 11.40pm, mane taknye pastu pi minum sambil borak2 atur strategi hahaha..bajet pro la konon, tp mmg xpro langsung time train mcm leh wat jerk, tp bile main 'sparring' hancussss....smpikan diorng ckp aku wat lawak dlm court tu, coach tu dah geleng kepala aiiyyoooo apo nak buat, budak2 baru belajar nak main btul2, slame ni cume sesuka hati je pukul2 kan.

Last nite, sleep less than 4 hour...but pas lunch td baru terasa efeknye....mata berat yang amat huhuhu. Tdo about kul3.00am, what am I doing???Orang lain dah mimpi smpi ke London ke bintang tp aku masih 'memerah otak' mencari idea utk drama sebabak di rumah...kalau bagi kat Aziz M Osman rasenye die nak tak buat drama?

Actually the theme is more about future family planning a.k.a angan2 a.k.a mengarut yang lebih a.k.a what would happen about 5-10 years later a.k.a syok sendiri (xtau laaa akan jd kenyataan ke tak) sbb tu laaa nak bagi Aziz direct drama ni, sekurang2nye kalau xjadi kenyataan akan jd kenangan bile kuar kat tv...walaupun dah 3 pagi tp rase x ngantuk pun.

Bile bgn pagi td takut nak tgk muke sendiri sbb sah2 mata aku yg mmg ade 'gelung hitam' @ dark circle dan eye bag bermaharajalela...dah x lawa (perasan mcm la lawa sgt hahaha), 'kesilapan begini jika slalu dipraktis perlu mintak claim, nak beli SKII'...sbbnye nanti saham yang x pernah ade pembeli akan trus turun merudum dan langsung xlaku.

Camne nak wat ni ek???timun dah letak, bag teh dah letak, krim pun dah letak, tp same jerk.....ape produk yg bagus nak bagi ilang mende2 tu sume, of coz I'm care kalau dah aku jalan dgn mak aku pun org ckp kakak n adik, whether mak aku nmpk mude or aku nmpk tua huhuhu..

No comments:

Post a Comment