Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 1, 2010

Alhamdulillah, selamat smpi ke Muadzam

I'm home...ade kat Muadzam for this new year. Bertolak drp kul 8.45pg smpi Muadzam kul 11.45pg. Alhamdulillah, selamat smpi di rumah sbb aku drive sorang diri je. Adik2 sume xdpt balik sbb ade klas on Saturday.

Cuak jugak lerrr kan, 1st time drive sejauh 200++ km alone, berlatarbelakang kan perkhidmatan si 'kancil'. Sampai je umah, ayah kebetulan baru nak kuar jemur kain kot...die tgk jam smbil warning kat aku..muehehe, apsal???sbbnye 3jam je dah smpi umah. Die ckp byk speed trap kat area ladang tu..tp rasenye xde la by lebih drp 120km sbb aku dah tagged tmpt2 yang slalu ade saman ekor tu, itupun mase ayah aku drive die sentiasa akan igtkan tmpt2 berhantu tu..

Tp masuk je umah aku suh adik aku cek saman, hahaha mane la tau, time aku 'overtake' kete lain tu xperasan tmpt yang ade camera kan..so far xde lg tp aku akan semak dr semasa ke semasa. Ye laaa kete tu is not mine, so xnak la ade rekod buruk kan.

Cume harapan mase nak balik Cyber nnt, kereta xbyk dan tak jammed...kalau tak kalah laaaa aku nak lawan badminton keesokan harinya...kaki dah sakit2 dok tekan pedal minyak & cluth.
Alasan biasa utk org yg dah bau2 die akan kalah hahaha....

No comments:

Post a Comment