Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 18, 2010

Happy Birthday Umi!!!

For my luvly mother....

Nyummmyyy sedapnyeeeee...masih terigt2 kesedapan 'kuih-muih' yang ada ni...

Anyway, smlm dpt jugak meraikan hari jadi ibuku tersayang 17.01.58, dah 52thn umurnyeee tp lum ade cucu lg muehehe, xpe cucu sedara kan ramai, comel dan sentiasa wat we'all ketawa dgn telatah dan kerenahnyeee kan....Sory laaaa Along xtau bile baru leh bagi cucu kat Umi...kuang2

Selama jadi anak Umi ni, byk jugak lerrr salah dan silap, kdg tu masam muke laa merajuk laaa ish2 bile pk, teruk tul aku ni...dah lerrr 2 kuntum je bunga dlm umah tu...ke mana2 pegi slalu berkepit je dgn mak aku. Maklum laaa aku ni x pndi sgt nak bergaul dan bermanis mulut dgn orang2 yang lebih tua.

My mom tersangat laaa pandai dan sedap masakannnyee, sbb tu laaaa kalau tgk mase aku kat skolah, U, and keje skang ni je aku kurus skit laaaa....mase duk dgn die x smpi 2 thn isshhhh bdn aku mcm apam jerk, tgk gambo sendiri pun aku seram. Mane taknye, ape je aku nak mkn die akan buat and aku cume tlg sediakan bahan je, kdg tu ade gak kena marah sbb x alert. Smpi hangus laaa, air dlm periuk kering, minyak pun leh hangus....huhuh

However, kalau aku xduk dgn die slame 2 thn tu mmg aku x reti nak masak pun..at least ade la basic for preparing food dah tau and die slalu bagi tips2 memasak. Xcumenyeee aku masih fail bab siang ikan n ayam ni, kdg tu smpi x lalu nak mkn kalu kena potong paru lembu tu uuwweeekkk...

Actually, tiap2 tahun aku x tau nak bagi ape maklum laaaa, bkn byk sgt duit huhuhu belikan kek ni pun bukan die suke sgt makan benda manis2...so adik2 aku je laaaa tukang perabih.

Sudah lerrrr, byk tul mengomel nnt xleh tahan sebak plak...

Semoga Allah berikan rahmat dan nikmat hidup kepada Umi ku sayang...Sihatkan tubuh badan dan dikurniakan rezeki yang melimpah ruah, semoga dpt buka restoran sendiri hehehe..

No comments:

Post a Comment