Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 4, 2010

......wish nothing bad happen

Haaalluuuu, 2010 already taking a place.

Alhamdulillah yesterday journey, so far so good sbb tu laaaa leh blogging lg ari ni hehehe...Anyway, cume ade satu je aku tak berkenan dgn pe'el pemandu lori dan bas. Mentang2 laaa aku ni naik Kancil je suke2 hati nak buli. Selalu sgt terbayang aku terperosok bw lori ke bas tu ish2..tu laaa tgk lg gambo excident2 yang melampau walaupun takut dan a bit lemah semangat.

Tapi ending yang tak best bile time mlmnyeee, kaki jd lenguh dan sengal2 termasuk laaaa sakit perut yang amat...pastu hujan plak tu huhuhu rase mcm nak terjun tingkap je. Rasenye aku berlari about 5km everyday mase balik tu kot alaaaa dlm umah je atas treadmill, hopefully mase sesi timbang nnt aku menang...ooooohh please make me win it. Walaupun aku sure 100% berat aku still 55kg huhuhu...no doubt.

Actually balik kg sbb xde ape2 pun berlaku, ape kes??bajet aku akan dipinang la ek..hahah dont wori laaa nothing happen cumenye rase x sedap hati jerk or mmg aku slalu rase camtu..last nite aku di umah tu, mase aku dah tdo, my mum masuk n tdo dgn aku. Even takde laaa smpi pagi tp die pegang tangan aku kuat, peluk2 aku, cium2 aku...huhuhu

Before this mmg la ade tdo same (huhuhu pecah lubang) tp xde la rase smpi mcm tu skali..macam something wrong somewhere jerk, iishhh ape aku pk ni arr??Mase aku nak balik pun, sory aku xleh nak teruskan tulis tibe2 lak hati sayu dan tgn terketar-ketar, mintak2 lerr xde ape2 buruk berlaku. Aminnn...

No comments:

Post a Comment