Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 21, 2010

Back Pain

I think I need to change my mattress. When woke up this morning, rase back pain yg amat. Earlier when at the office already felt buah pinggang sakit and smpi mlm td dah rase mcm lumpuh separuh bdn huhuhu.

At this moment I'm using very2 poor mattress, rasenya tilam kat umah kongsi Indon tu lagi elok kot. Poor is not mean dah buruk ke ape tp tak sesuai untuk tdo atas tu for quite some of time. Tilam yang boleh lipat 3 tu, about 1 & 1/2 inch je kot tp ade dua, so dlm 3 inch laaaa....

Badan dah makin berusia ni kena la jaga elok2 kan, nnt susahkan org, kalau dah mati tu xpe laaaa, tp kalau sakit nak kena org jaga tak ke susahkan org lain. Nak bagi upah pun xde duit. Tp nak beli tilam yang mane satu plak jd satu masalah. What is the best & suit for my body & my pocket too. Aiisshhh dah byk mende nak beli but have to postpone dulu. But I think most of it just my desire not my need. However, this mattress thing is my need rite? Have to buy mattress that can support my back ni.

And also I think mmg akan ade delivery smpi umah kan?Ye laaa mane nak sumbat kalu I shop with the Kancil, harus akan letak atas bumbung kete, tp nnt kalu ade roadblock kena saman pulak....Can a day without making any choices???

2 comments:

  1. ari tuh aku beli tilam kt dpn jj(seri kembangan)..kalo nk delivery dorg charge bape ek..aku lupe le lak. tp last time, aku sumbat jek dlm bonet kete ila..hehe..siyes muat.

    ReplyDelete
  2. ijad :- tq 4 dropping here...

    SundaeCone :- ko ni pun, Kancil aku dgn Gen2 Ila mane lg beso, mmg sah2 lerr muat dowh...:p~

    ReplyDelete