Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 20, 2009

Thank you for your feedback. You have won RM25!!!

Mesti ade org ckp aku kecoh jerk walaupun dpt RM25.00 kan...tp bagi aku setiap sen tu sangat bernilai bile kite cume perlu klik dan bagi pendapat kita dlm sesuatu survey...duduk depan pc, bace soalan dan tick jawapan yang menjadi kesukaan anda...


Actually, CIMB bagi RM25 sebab aku ade reply feedback berkaitan dgn services yang diorng tawarkan from my point of view....

Alaaa just tick ape yang patut xde slogan pun, kalu de slogan awal2 lagi aku dah 'surrender' sbb aku x pandai nak bermadah puisi...even wanna reply 'that magic word' pun aku xleh maybe what was happen before make me hard to say anything that I'm afraid will break myself or the person that I love...or maybe sbb aku jarang sebut perkataan tu make all my 'tupperwares' senang berjauh hati dgn aku....

Ok2.. cukup la ckp psl hati perasaan kan, mesti korang sume bosan...

Anyway, I'm hepi today sebab dapat RM25.00 drp CIMB...tenkiuuuu...muah..muah CIMB!!!!

No comments:

Post a Comment