Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 5, 2009

Hari Ubat Sedunia


Huhuhu....setelah menahan sakit selama beberapa hari (berlagak xmo gi kan) akhirnya aku terpaksa gak pegi sbb dah x tahan sgt...bile batuk je tekak rase pedih dan kering xde kahak, menarik urat leher smpi ke perut, then kepala rase berat gilerrr.....

During lunch, decide to go to klinik...mule2 cuak la sbb nye doc ckp sume normal even suhu badan pun ok tp bile die amik tekanan darah risau nyeee mcm serius je penyakitnyeee ahaha.... sib baik tekanan normal 100/70......

Bile nak amik ubat tu rase mcm nak pengsan plak sbb punye laaaaa byk ubat yang aku kena mkn... rasenye dlm sejarah hidup ni kali kedua aku kena makan ubat lebih drp 4 biji...1st time dulu mase aku demam teruk kat MMU Mlk...8 biji ubat kena makan sekaligus....

Nape xde ubat batuk???Aku mintak dgn doc tu xnak ubat cair sbb aku mmg xpenah mkn pun kalu doc bagi ubat tu so she'd replaced with the tablets one...hopefully can recover soon sbb aku xsuke nak mkn ubat byk2 dan manjakan diri aku bile sakit je mkn ubat...hohoho I'm not drug addicted...

Ok laaaa, need to rest sbb baru je pas mkn ubat ni, mate pun dah kuyu...tak dpt MC tp aku amik 1/2 day sbb xnak org dgr bunyi aku batuk2 yang mmg buruk bunyik nyeeeee.....so better aku hibernate for a while hope bile dah bgn nntjadi cergas dan bertenaga dan leh berlari.....kuang2....

2 comments:

  1. Hantu Ulam - TQ mek..hope will recover soon too but just Allah knows what I'm facing through rite now

    ReplyDelete