Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 24, 2009

Merapu saja

Mood cuti raye dah nak bermula dan mood nak bekerja dah start down...maklum laaaa gaji masuk awal, then dpt giliran kutu plak bulan ni...tp ntah ke mana pengutip kutu2 tak bagi2 lagi kat aku ni, esok dah last keje and kemungkinan besar I'm back to office on 7th Dec 09...

Haaaaaa lame gilerrr tak aku cuti??Ade la dlm 12 hari dok kat kampung...I'm gonna miss my katil here and will be dating with my katil there....and gonna miss my dear and will be hugging my mom sampai laaa penat hehehe...

Well, I'm planning something for someone...hope menjadi la ek........Dlm hepi2 nak balik kampung, ade gak rase risau, takut sume ade laaaa sbb sah2 berat badan akan naik mendadak punyeee, lum balik pun aku dok termimpi2 nasi lemak dan sambal mak aku, leh terliur beb....then dlm kepala ni dah dok terpk ape menu nak suh mak aku masak hahaha..bertuah tul anak dara sorang ni....ape nak wat, mak masak lagi sedap kan????

Well aku harap byk mane pun aku makan, aku akan rajin dan wajib rajin berlari atas threadmill yang ayah aku beli mmg khas untuk org2 yg dlm umah tu yang dah 'menanam tembikai kat perut' korang paham2 je laaa walaupun x paham....

No comments:

Post a Comment