Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 28, 2009

@Cyberjaya....Aloneeeee

Haiiiii, teka I ade kat mane???Of course laaaa bace tajuknye pun dah tau kat mane kan???Anyhow, today I had went back to Cyber by bus at 2pm...dlm bas tu punye laaaaaa wat aku bengang smpi laaa smpi ke destinasi yang dituju, mane taknye minah yg dok sebelah aku ni time die tdo asik terangguk2, tergeleng2 dan menumpang kepala yg berat yang amat tu atas bahu aku.....

Yang pelik tu, xkan lerrr ko xsedarkan...dan2 tu xnak plak cube nak turunkan skit sandar kerusi tu untuk selesakan kepala kalau nak tdo....bahu aku gak jd mangsa sedar 2-3 pun die asik xsedar2 gak sepanjang perjalanan...haiiiyyooooo bahu aku dah kebas dan tdo pun xlen sbb skali skale akan terasa bahu aku menahan kesakitan sbb tumpangan kepala minah tu......

Bile dah byk kerusi kosong kat dpn tu sbb ramai turun kat Seremban, xde plak die nak beralih kat kerusi lain supaya lebih selesa die nak tdo, nak kate die suke sgt dok sebelah aku, xde lak aku bg die mkn ke, minum ke, or xkan lak die suke kat aku...tgk jari die penuh je cincin dan semua jari merah lg dgn inai......

Tensennn...tensennn......anyway, mesti korang pelik kan sbb cuti smpi 4 Dis tp 29 Nov dah balik Cyber.....haaaaaaaaa jeng....jeng...jeng......nnt aku akan bgtau ape yang akan berlaku.....

No comments:

Post a Comment