Wednesday, November 4, 2009

Apo nak dikato

Huhuhu.....tekak sakit, pedih dan kering yang amat sangat, badan terasa mcm duduk dlm ketuhar. Tapi malas nak gi jmp Doc.. dan biasa la kan bile dah tak berapa nak sihat sgt ni...tibe2 mengidam mende ni haaaaaaa.......

Durian Pancake

Sape2 yang kesian kat aku or ada manusia yang baik hati leh la tolong belikan aku mende ni ek...moga2 tekak aku x sakit lagi laaaa dan moga2 korang ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman...hanya Allah yang dapat membalasnyee...hehehe

No comments:

Post a Comment