Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 3, 2012

Makcik rock kapak

Venue : somewhere @ Cyberjaya
Time : during lunch hour
Day : Friday

Tukar crite dlm malay la yeee..rase cam kurang klako kalau tuka ke English....


Tokei kedai : Duduk mane??
Aku             : Umah staff kat atas
Tokei kedai : Duduk dgn family ke??
Aku             : Umah bujang jeeeerrrr
Tokei kedai : Lame dah keje sini?mcm penah tgk
Aku             : 4thn lebih laaa...
Tokei kedai : Umur brape??
Aku             : (alahaiii byk tul makcik ni tny) 28 dah...
Tokei kedai : oooohhh dah leh pggl makcik laaaaa, anak makcik no.2 umo 28 jugak perempuan        
                      no.1 tu umo 30 lelaki tgh carik bini la skang ni....
Aku             : (sengih kambing je lerrr, sambil membayo duit makanan yang dipesan) time kasih...

Sampai jerk meja beradab (sbb makan berdua jerk, ahli geng lain xdok) cite smule kejadian tadi, cam nak terburai aku gelak....siap membe ckp, lenkali suh makcik tu anto resume anak die, aduiii makcik2, rock kapak tul laaaa...

Aduiii seb baik pki baju kebaya arini, kena la control ayu...kalu tak lame dah aku gelak guling2 kat situ...nak mkn pun duk geli hati lagi...kalu makcik jd mak mertua saya, kompom saya mls masak sbb makcik mmg suke masak dan buat kuih...

Insya allah ye makcik kalau ade jodoh, tak ke mane hihih...

Anyway, terima kasih makcik sbb buat saya tersengih di tengah hari yg terik ni...hihihi

source : http://secretwordfromheart.blogspot.com
p/s : baru jerk terpk nak tuka port lunch kat situ, tapi kalu dtg slalu, mau kena interbiu lagi...baru teringat, sblm ni aku penah interbiu die...kuikuikui ptt lerrr die interbiu aku balikkkk

No comments:

Post a Comment