Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 30, 2012

Debaran kian terasa.....

Mane tak debarnyeee...bajet pro player then brani nak masuk ini tournament ---- USIM Netball

Pengalaman dan skill masih putik jagung tapi ape leh buat, dikelilingi oleh kawan2 yang minat bersukan, dan suke nak mencabar diri sendiri. Akhirnyaaa, dapat menghantar 1 team ke USIM...

Jadinye, weekend ni berkampunglahhh di USIM, semoga tak jd lauk sardin laaaa...walaupun training dlm sebulan je, asal ade game baru turun training, mmg hebat btulll...lagi2 plak skang ni asik ujan je, training plak outdoor court yang tak memenuhi spesifikasi antarabangsa, mau laaaa pancit dibuatnye kalau masuk court betul.

Nak dijadikan debaran ni lagi best bile ade jugak kategori lelaki, xpernah tgk secara live camne diorng main, adakah lelaki adik2 or gagah perkasa, tapi kalau main lagi teror dr kami mmg laaaa tergugat rasenyeee..anyway, will be update bile smpi masanyeee nnt.

Mase mude2 pucuk pisang tu, posisi wajib aku WD, C plak kadang2, WA plak jarang2....bile dah tua mcm buluh  ni, aku punye posisi wajib C, sunat WA haiiiyyyyoooo mmg mencabar stamina.

Anyway, hidup aku skang sgt full dgn aktiviti ptg dan malam, so sbb tu weekend rest aje, tapi kalau ade panggilan cemas utk turun ke gelanggang akan ku bergegas ke sane jugak...


 Posisi paling glemer tapi aku x sukeee sbb semua kawasan boleh masuk kecuali D, masak haku



 Posisi aku paling sukeeeee...sbb boleh kuarkan bolaaaa jgn smpi ke kawasan D lawan hahaha...


Posisi ni aku xsuke sbb kena carik ruang utk amik bola dr tengah kawasan....kalu xdpt lari dr pihak lawan kompom bola xsmpi kat gol aku


 Alhamdulillah atas nikmat yang Allah berikan selama ini.

1 comment:

  1. Kaum adam gagah perkasa memang boleh main bola tapi bola jaring entahle..rasa lagi tension bila tengok jaring gol tu kecil n lagi susah nak sumbat atau baling bola ke jaring. Anyway saya suka jgk main netball ni...santai2 aje.

    ReplyDelete