Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 26, 2012

Exhausted...

Perjalanan pulang ke kampung & balik ke bandar kali ni sgt2 laaaa penat... mane taknyeee dgn selsema, sakit tekak & pening kepala...

4 Hari menahan diri xmo mkn ubat (dadah kononnyee) dan jmp doktor, akhirnya aku tewas jugakkkk, pepagi hari dah pegi ngadap doktor tp xdpt MC sbb aku x mintak hahaha... tambahan x best sbb doktor klinik yg serasi dgn aku ni dah tuka doktor mudeee...so bole assume kan??

Ni mmg pe'el aku laaaa, even rase xsihat tp kalu doktor x tny nak MC ke tak aku mmg x akan mintak. Sanggup mintak ubat yg tak akan ngantuk kalu tak cemane aku nak drive kan...

So mlm ni kena mkn jugak ubat batuk (pdhal baru mkn durian) sbb aku dah rase kering gile2 tekak ni...pas isyak trus telan then harap2 esok masih bernyawa....kuikuikui

Jmp laggiiii lain kaliiii....


No comments:

Post a Comment