Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 22, 2012

To all MBA (Malayan Blues Army)

Each of us yang sokong the Blues mesti skang ni tgh berdukacita, kecewa, marah, macam2 perasaan bile Pengurus yang boleh dikatakan banyak bagi sumbangan pada the Blues. Sape lagi kalau bukan Robbie Di Matteo.

Nak kate aku ni peminat bola tegar tu xde la jugak, tak penah pegi stadium pun, tgk games kat tv pun ikut mood laaa jugak. Tapi dah sebabkan bile berkumpul adik bradik kat rumah, secara tak langsung asik bukak espn or sembang2 pun ckp psl the Blues, so aku pun dah terjerat same...

Mane diorg nak layan kalau aku ajak borak psl masak2 ke, baju2 ke...huhuhu nasib badan lerr.

Alasan paling kukuh xmau terlalu fanatik sbb aku ni mudah sgt meradang kalau ade perang emosi drp kelab penyokong lain..so baik aku wat bodo jerk..kalu tak nnt parah jadinyeee kuikuikui

Dan kalau tak silap the Blues dah dpt pun pengurus baru iaitu Rafa Benitez, ye ke tak??muehehehe kalu silap jgn mara arrr...so far aku x kenal sgt la cara keje mamat ni (ceh mcm laaa aku tau hal2 bola sedunia) tapi xpe laaa kite tgk je camne...kalau si Matteo tu 6 bulan, yang ni kena buang gak laaa kalu xcapai target dlm mase tu kan? Kata nak fair play so kena fair gak lerr management..

Anyway, I will be missing Matteo, xdpt nak tgk kelibat die pki suit kat tepi pdg tu haaaa....

 Kata-kata terakhir beliau (mungkin aku bleh copy paste, bile smpi mase aku tinggalkan MMU ni) :-

"Walaupun saya dipecat,tapi saya tak simpan apa2 perasaan tak puas hati terhadap Chelsea. Yang ada hanyalah rasa sayang yang mendalam terhadap The Blues. Menjadi penghormatan apabila dilantik menjadi manager untuk kelab yang saya
cinta sebagai pemain dan sentiasa dekat di hati saya. Saya tersangat bangga atas kejayaan dan piala2 yang kita mampu bawak ke Stamford Bridge dalam beberapa bulan kebelakangan ni."
" Membawa Chelsea menjulang trofi Champions League yang pertama,di Munich merupakan pencapaian terbaik untuk kelab dan juga untuk saya, sama ada sebagai pemain atau manager. Ia merupakan kenangan yang saya akan ingat sepanjang hidup saya.
Saya ada perasaan yang mendalam dan tidak berbelah bahagi terhadap Chelsea Football Club dan saya ingin berterima kasih terhadap semua staff, pemain2 dan juga semua peminat2 yang sentiasa memberikan sokongan yang jitu sepanjang saya menjadi manager untuk Chelsea."
 All the best to you toooo...


No comments:

Post a Comment