Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 12, 2012

Si Putih kembali






He's coming back after a month...Alhamdulillah

Its happen mase konvo MMC, peristiwa tercelup dlm air....mmg mase tu jantung berdegup kencang, otak berpusing2, mulut xhenti2 mengucap....rase mcm ade org rentap jerk jantung ni....dah cube rendam dlm beras xbleh...mcm2 dah buat xleh on jugak

Dah lerr utang lum abis byr lg...die nak buat hal pulak huhuhu...

Bile hati dah tenang sket, hantar ke senQ for service, then 2 weeks after dat call to collect tp try on xleh jugak huuuuu then again jantung cam kena rentap moga2 xde ape2 yang teruk, then xjadi amik and diorng anta smule, and 2 weeks later senQ call smule and suruh amik phone ni. then bile try, Alhamdulillah boleh gune smule, siap update new software lagi, and all FOC, i lap u laaa Samsung.

Mmg hidup xkeruan bile xde si putih ni...biar xde boipren drp ilang si dia yang satu nih... sbb si dia ade je mane2 aku pegi, kalau tunggu bas sensorang aku leh belek2 die, kalau mkn sensorang sambil belek si putih ni...kalu bosan aku type some sort of diary dlm ni...

Tapi ape yang di simpan dlm ni, gambar2 pegi bercuti and many more mmg tak dpt diselamatkan lagi, however tetap bersyukur sbb si dia dpt diselamatkan. No worries anymore.

Cume yang buat aku worries skang ni, kasut yg aku antar kat cobbler blakang kfc tu, agaknye rumah abg tu banjir kot, huhuh dah 2 minggu dah ni, 3 psg plak tu anto repair mcm xdpt balik jerk kalu hanyut dek air deras. Dah la tiga pasang tu kasut kesayangan...urrmmm sungguh keduniaan sungguh laaa, mujur aku masih mempunyai ahli keluarga. Kalau tak hidup aku lagi x keruan.

No comments:

Post a Comment