Thursday, October 25, 2012

Petang raya

Esok hari raya Aidil Adha,

Ramai yang pelik nape aku tak cuti, ade aku kesah??Kuikuikui

Memang x amik cuti pun raye ni sbb ade misi lain yang memerlukan cuti yg lame...

Pastu balik pagi raya jerk, sebenarnya xde la pelik sgt sbb aku penah jerk ACTION sangat tak kesah xbalik raye.

Kisahnye mase aku study kat Melaka thn bile aku x igt laaa, tapi bukan aku sorang je x balik, ade 2 org lagi osmet aku. Bukan main mcm xde ape perasaan pun sbb xnak balik kampung kan, konon raja haji jerk...pas je solat raya, rase mcm stress semacam...cam nak hantuk kepala memasing kat dinding sbb xleh tahan raye kat situ.

Pastu ape lagi, amik keputusan nak turun KL...konon jln2 carik pasal.

Memang mencarik pasal la sgt, smpi jerk KLCC lg la terkejut, rase dah smpi ke 'Dhaka', tak tau kat mane??sile la google hihihi...punye laa ramai mat2 indon, bangla, nepal sume adeee penuhhhh gilerrrsss....leh kire la bape kerat jerk org Msia, kalau ade punye Cine ke India ke.

Tapi sbb dah smpi sane, belasah je laaa tgk wyg ke mkn2 sume...

Pas jerk dr kejadian tu, kami serik dah duk raye kat Melaka or KL, so kami la org pertama akan booking tiket bas or balik awal skali kalu time2 nak raye nihhh hihihi...

Hameekkk koooo eksyen sgt kan...pengalama yang tak dpt nak dilupakan huhuhu

No comments:

Post a Comment