Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 14, 2009

Steps to relieve stress

Pagi2 tadi terbuka blog motivasi ni and suke nak share dgn korang semua...setiap org drp kite mesti xlepas drp stress kan??Cume pandai2 diri sendiri camne nak overcome the stress....

Ape yang aku slalu wat bile aku stress....

1. Melalak (sumbang suara) kuat2 biasanya lagu layan perasaan la kan (penah smpi bgn pagi esoknyaa suara aku xde) hehehe

2. Tgk sunset (biasa buat time panjat everyweek kat Bukit Beruang)

3. Main dgn anak2 sepupu, anak sedara pun xde ni kan plak anak sendiri (ilang segala masalah tgk telatah diorng)

4. Tulis surat kepada diri sendiri luahkan segala apa yg terpendam pastu koyakkan surat tu dan buang....

5. Take a nap
6. Doa supaya jiwa sentiasa tenang

7. Makan coklat byk2 especially 'ferero rocher'

Ape yang aku nak buat tp xdpt nak buat kalau stress...

1. Nak pukul drum
2. Nak de org peluk aku tanpa tanya ape2 (sbb tu bile umi dtg aku slalu peluk die lame2)
3. Nak tumbuk 'punching bag' smpi aku letih
4. Nak walk in the rain smpi aku demam
5. Nak tgk movie cartoon non stop

Untuk keterangan lanjut boleh layari laman ni Bersama Kyan .

No comments:

Post a Comment