Wednesday, August 5, 2009

Demam, Selsema, Sakit Tekak....


Rileks, bertenang semua....jangan gabra, jangan risau alhamdulillah buat masa ni aku tak kena sebarang simptom H1N1 dan harap2 xde la kan... td pegi check doc demam aku sekitar 37.5.... maybe die ckp x cukup rest and jgn slalu berada di luar bangunan...kirenye aku kena dan mesti jadi puteri lilin laaaa hehehe...

Memang seksa gak lerrrr nak bernafas pun rase semacam je hidung ni, kalau laaa leh letak kat tepi kejap ke kuang2.....hidung lak asik sot..sot..sot je tdo mlm pun smpi tersumbat...macam2 halllllll

Doakan aku cepat sembuh ek, nak rest pun xleh sbb konvo dok kejar aku ni huhuhu.....

No comments:

Post a Comment