Sunday, August 30, 2009

Emo mode

Disebabkan cuti yang berderet smpi Isnin ni...my mental totally lonely...tdo pun xlena, mimpi yang bukan2.....apo nak jadi ni???Bile hidupku akan kembali normal???Tibe2 teringatkan mak kat kampung.....tp kalau balik kg pun mental tetap xnormal sbb separuh ade kat kampung separuh kena tinggal kat sini.....

Wat am I thinking rite now, I'd never think before...What I really need is the sign from HIM... please give me the sign....aku hanyalah seorang hambaMu yang lemah...tak mampu nak tempuh dugaan dan cabaran yang sangat hebat.

Bile cube nak lupe, makin dekat pulak die dtg.....bile teringat mcm2 perkara buruk plak dtg menghasut...Confusing myself every single day

Macam2 hal yang mengganggu ketenangan fikiran, ape lg amalan yang lum cukup aku wat untuk kurangkan ketensenan dan ketegangan otak ni??huhuhu....

Alangkah indahnyeee hidup ni kalau......Allah sahaja yang tahu.

No comments:

Post a Comment