Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 31, 2009

Selamat Hari Merdeka ke 52...

Selamat Hari Merdeka!!!!


Adakah fikiran dan fizikal masih dijajah????....

Aku rase aku belum 100% berdikari....most of the time ape yg aku buat adalah untuk org lain, kegembiraan org lain, jaga hati org lain... sometime kena menipu plak untuk make sure org lain gembira... adakalanya aku gembira tp ada kalanya x gembira jugak.

Nak buat keputusan sendiri pun amik masa yang lame...the first place yang aku akan pk ialah ape org akan ckp kalu aku wat camni???, ape org ni rase kalu aku wat camne???, org ni hepi tak kalu aku wat camni??

Bile dipikir2kan rase mcm hidup aku tak bermakna pun....selama 25thn ni achivement paling tinggi aku rase ialah dpt Degree tu pun klas bawah je....tp aku kena sentiasa positif pasni sbbnye...ade lagi org lain yang hidupnye lebih teruk drp aku...

However, it's so calm if somebody can lend me a shoulder to cry on...

So AJLEAA wake up !!! And always think positive....... nobody will help you other than yourself

Be a MERDEKAGURLLL..can I???

No comments:

Post a Comment