Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 18, 2010

Relief but Still Worried

Setelah seharian menunggu keputusan lutut, akhirnya alhamdulillah berita yang agak melegakan. So far no tissue or ligament lutut aku koyak but juat tulang lutut yg berlaga akibat kecedaraan terdahulu. Doktor just bg ubat tahan sakit dan plaster berubat. If 2-3 days still sakit jugak, kena buat fisio about 6 times. Another GL needed huh!!

Walaupun lega sebab tak perlu berenti drp bersukan tp perlu amik masa utk pulihkan bengkak dalaman yang ada skang ni. Maybe thn dpn baru start tu be as active as before.

However, rasenye rasa lega tu tak berpanjangan. Kononnye ari ni lepas gi anta membe kat putrajaya sentral, aku nak pi laaa ke Jusco SK, tp on the way nak ke sana lutut aku dah stat terasa sakit gile mase tekan pedal minyak, OH NO!, mcm2 pk dlm otal, mampu ke nak pegi dan balik ke umah dgn selamat kalu aku pegi jusco ni???

When thinking that no body was at MMU, ramai yg balik kg dan ade hal masing2 then aku rase better not to go anywhere, then just heading trus ke umah je laaaa....prevention better rite??

And now, thinking of my life would be miserable....how nak balik kampung sorang2 (3 jam driving)??? Nak pegi beli brg2 dapur??? Please bring me out of this problem....I cant rely on others to do at least buy my tooth brush.....

Rase nak nangis tp x kuar plak airmata....trying to perah2 biji mata kot la lehhh kuar....

No comments:

Post a Comment