Monday, December 13, 2010

Mimpi oh mimpi

Mimpi mlm tadi mcm real jerk, buah hatiku diambil org..ntah sape la yg curik pastu leh plak letak kete buruk konon nak ganti dgn buah ati aku tu.....kalu elok xpe gak lerr, tayar pun ntah ke mana, menggagau cari merata tempat. Siap leh nangis lagi, aduhaiii lawaknye.....xtau laaa camne idup aku kalu buah ati aku tu ilang or kena curik.

Dan bile sedar jerk, terpikir bila org yang kita sayang last2 nnt akan ilang gak. Tak selamanya akan ade dgn kite, walau camne pun kite sayang, dah mmg semua makhluk kat dunia ni Allah punye. So die leh amik bile2 mase je kan.....

No comments:

Post a Comment