Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 28, 2009

Bekerja Mengerja dan Dikerja

Dah lame tak 'update' blog, kesibukan kerja dan mood untuk 'blogging' tak berapa nak adooo.
Maklum lah skarang ni trimester 3 so byk club buat event...sampai pening kepala nak layan karenah masing-masing....
Mase nak pinjam barang bukan main lagi kadang tu mintaj mcm2, bile dah abis event x tau nak 'responsible' atas ape yg telah dipinjamkan...
Sampah merata-rata, bukan nak kemas smpi berulat2, ada lak yang biar je barang yang dipinjam tu kena hujan ke panas ke, tak tersusun langsung...sakit ati aku tgk 'barang-barang aku' (sebenarnye barang MMU jugak)...

Most of this community do not have sense of self belonging...bile nak 'blacklist' kelab tu mula laaa campurtangan politikus yang ntah ape2....kadang tu xmasuk akal lgsng. Dan org yang akan dicari dan disalahkan ialah FMD... Orang lain berak tgh jalan, orang FMD yang kena basuh dan bersihkan tahi2 tu..... Kalau event sukses org lain dpt name, gambar org lain yg terpampang dulu tp kalau event x sukses, senang2 nak salahkan FMD...

Bile difikir-fikirkan smpi terbawa-bawa dlm tidur, hidup pun x tenteram, asik dok pk mende yg same, num fon aku pun dah x' private' lg ramai jugak laaa students dah ade num aku kan...so bile org lain tak respon, aku laa jd mangsa.

Mase jd student dulu aku xde la tau sgt psl hal ni sbbnye aku mmg student paling tak aktif skali, tp aku x pernah 'miss' pegi 'election' walaupun aku x tau ape fungsi diorng tu dipilih hehehe....

Then, buletin utama mlm td pasal kes budak kena buli.....xsanggup aku tgk budak tu kena pukul, slalu aku terpk kan adik bongsu aku tu....takut sgt kalau die kena buli.....huhuhu
Tapi nasib baik laaa die dah abis skolah pun, dah nak masuk U plak.... tp walau jahat manapun pelajar tu, tak patut laaa belasah smpi mcm tu skali...aku harap tak senang hidup budak2 yg suke membuli dan belasah orang tu....

Diorng xpk ke kalau perkara mcm tu jd pada ahli keluarga mereka..kecik2 lg dah samseng ape nak jadi laaaa budak2 zaman skarang ye???

No comments:

Post a Comment