Friday, February 13, 2009

Aduiiiiii.......

Dua hari lepas aku xdpt nak kunyah makanan dengan sempurna, semua yg masuk dlm mulut aku terpakse telan je sebabnyeeeee dlm mulut kena ulser (padah sebab gosok gigi laju2 dan kuat2 pastu terjolok dlm mulut tu so bengkak dan ulser laaa jadinyeeee....

Pastu gigi plak sakit, rase macam ulat2 tgh korek gigi aku ni huhuh....nak tdo pun xleh nak tutup mulut, susah gilerrrr nak tdo, pastu aku letak laaaa 'cool fever' dan bangun pagi aku terkejut sebab 'cool fever' tu jd kering gile2, jd sekeping je maknenye panas gilerr la bdn aku smpi kering jadinye.....

Bile ulser dah kurang, gigi lak rase sakit nak menggigit....padahal xde lak aku makan coklat pun, lame dah aku stop mkn coklat huhuhu.....

Dan skarang ni tekak aku rase perit sgt, mcm kering xcukup air tp aku dah minum air dlm 3 liter ari ni, apo laie tak cukup haaaaaaa.....

Tak tau ape nak wat skang ni.....tekakku perittttt

Tolong...tolong....tolonggggggg

2 comments:

  1. uhuhuu kesiannya...HAA TU LAHH PG MKN TAK AJAK ORG KAN DAH SAKIT

    ReplyDelete
  2. lor..ed demam ker...p jumpe doc ke blom? cepat2 sihat...

    gigi sakit tu g la jmpe doc.kang kalo g lambat2 lagi teruk jdnyer...

    hoho

    ReplyDelete