Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 11, 2010

Yeeeaaayyyyy!!!

Today I got belated besday pressie from Kak Ct....lovely kain ela, mmg mase colleague tunjuk kat opis kain2 yg die bawa tu, aku dah terpikat dgn kain yang satu ni, nak beli tapi skang ni mcm dah malas nak beli kain sbb dah byk sgt kain lum dijahit....so tgk je laaa kain2 yang ade tu.

Tak sangka la plak, mase lunch di rumah Kak Ayu ari ni, tibe2 mmg dpt kejutan drp Kak Ct. Die bagi hadiah kain yang aku berkenan aritu....


Anyway, thank you very much berjaya membaca isi hatiku, walaupun aku xbitau sape2 tp at last aku dpt ape yang aku nak....walaupun dah lame besday ku berlalu tetapi jika ada sesiapa yang bermurah hati nak bagi hadiah amatlah dialu-alukan.....hug and kiss pun ok jerk tak yah kuar duit kan hehehe...

No comments:

Post a Comment