Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 24, 2010

Setelah sekian lame

Bagus2....setelah sekian lame kenal kau dah tunjukkan perangai yang sebenar. Tak berbaloi korbankan masa dan wang ringgit untuk kau. Akhirnya ini yang kau balas. Dah mule buat perangai, dah pandai nak nyusahkan aku, time aku perlukan kau, time tu laaaa nak tunjuk lagak....issshhhhh sakit jiwe tul. Selagi leh sabar aku akan sabar dgn kau sbb aku pikirkan kewangan yang amat2 perlu dikawal. Ohhhh si handphone E66 ku ini.

If you all cant reach me, anggap lerrr I pergi bercuti ke luar negara ye??dan xde roaming services there hahaha at least xde laaa org lain pun tambah sakit hati.

Tapi aku rase kalu die leh bersuara mesti die dah sumpah seranah aku, ye laaa dpt tuan yang ganas btul, dah bape kali terhempas ke atas jalan, jatuh di atas simen dan mcm2 lagi. Nak wat camne ek sbb asik terlepas je dari tangan, pastu kelam kabut je, xsyg btul dgn tepon mahal tu. 

Ahhhh tidakkkk...aku tertekan di pagi Isnin.

No comments:

Post a Comment