Daisypath Friendship tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 9, 2009

Sufferrrringgggg!!!!!

Wat I can explain from the title above :-

Not in a good health + 2 weeks dont have quality sleep + Uncontrollable life + Non stoppable brain & body work + Office mess up = Sufferrrrriiinnggggg....

At 10am today, the Atheneum Gallery will be launch by Tun Siti Hasmah...about more 4 we do the preparation with all the batu bate, batu gunung semua hempap me untuk menjadi penghalang di atas kejayaan perasmian galeri tu....

Did u realise my counting daysss above???Haaaaa 5 days more kan???yang ni mmg just passport & tukar duit je aku dah wat, yg lain2 mmg aku x dpt nak pk lgggg....5 days aku akan merantau dan dgn beat hati terpaksa tinggalkan segala persiapan untuk 1 lg event besar iaitu BRIGDES (Raja Nazrin nak dtg)....bile aku abis je cuti, aku dtg2 trus cuci kaki sbb all the preparation will start next week huhuhuhu.....

Mmg x sedap ati je nak bercuti tp aku kuatkan semangat gak sbb nak release mcm2 tensen yg ade skang ni smpi aku lupe nak jaga diri sendiri dan akhirnya membawa aku ke sebuah klinik dan terpakse menelan beberapa jenis ubat....

Have to stop here sbb nak ready kat galeri tu....Tun will be coming soon.... See u laterrrr

No comments:

Post a Comment